JOKO

Jeugdhuis met lokaal achter de kerk.
Openingsuren
vrijdag: 20u – 3u
zaterdag: 20u – 3u
woensdag in schoolvakanties: 12u – 22u

Heel uitzonderlijk zou het kunnen voorvallen dat er van deze openingsuren wordt afgeweken. Bijvoorbeeld doordat de activiteit vroeger start of om onze bezoekers in stilte de terreinen te doen verlaten. De nodige maatregelen zullen dan getroffen worden. Buiten de openingsuren mogen de kernleden van jeugdhuis Joko het terrein en de lokalen betreden voor de dagelijkse werking (kuisen, vergaderen, voorbereidingen, …)

2019 is het jaar dat we afscheid nemen van een krachtige generatie van bestuur. Jaren lang hebben zij zich ingezet voor het jeugdhuis om het reilen en zeilen hoog te houden. Waarvoor wij hen nogmaals willen bedanken.

In hun plaats komen onderstaande krachtige personen met elk hun sterkte om het jeugdhuis de volgende jaren de volgende stappen te zetten. Stappen richting de plek in Mechelen waar jongeren naartoe komen om te kunnen ontspannen en te ontmoeten.

Raad van Bestuur
Voorzitter: Pieter Vanstappen
Ondervoorzitter: Yoeri van der Aerschot
Penningmeester: Bart Tys